top of page
לוגו לבן.png

וַיְהִי, אַחַר הַדְּבָרִים הָאֵלֶּה, כֶּרֶם הָיָה לְנָבוֹת הַיִּזְרְעֵאלִי, אֲשֶׁר בְּיִזְרְעֶאל--אֵצֶל הֵיכַל אַחְאָב, מֶלֶךְ שֹׁמְרוֹן"            מלכים א' פרק כא"

חיפוש

צבי בר יוסף משתולל

ביום שבת (6.2) צולמו שלושה מתנחלים נטפלים ומטרידים משפחה פלסטינית שערכה פיקניק. בסרטון (http://bit.ly/3cW4NzF אנחנו ממליצים לצפות בכולו ולהתרשם בעצמכם) נראה בחור מזוקן לבוש חולצה לבנה וחמוש בנשק ועוד שני בחורים צעירים שליוו אותו. המתנחלים דרשו מהפלסטינים לעזוב את המקום בטענה שמדובר ב"שטח שלהם" ובעקבות זאת החלו חילופי דברים שבמהלכם המזוקן אמר: "בואו נעזור לכם להתקפל. אם אתם לא תתקפלו אני אעזור לכם....לקחת את הדברים". כאשר הפלסטינים סירבו לקום וללכת, הבחור המזוקן התחיל לקחת חפצים של המשפחה ואז שפך מה שנראה כמו תה, אל תוך המדורה.

שמו של הבחור המזוקן הוא צבי בר יוסף. בר יוסף הוא אחד מאותם מתנחלים שבזכות מעלליו זכו אצלנו לפוסט אישי (http://bit.ly/3a19Ixd). פוסט לא מחמיא ראוי לציין. כך כתבנו בחודש מאי האחרון:


"ברוכים הבאים לחוות הטרור שהוקמה ממזרח להתנחלות חלמיש (צפון מערבית לרמאללה). מכירים את צבי בר יוסף? לא? לא נורא, לפחות חלק מהאנשים שכן למדו להכיר אותו ואת חבריו בשנה שנתיים האחרונות, לא יצאו נלהבים מההיכרות הזו. צבי בר יוסף הוא מתנחל אלים שבכל מקום נורמלי היה מן הסתם מזמן מועמד לדין פלילי. אבל הגדה המערבית אינה מקום נורמלי, ולכן צבי בר יוסף לא רק שלא מועמד לדין, אלא שהוא בעליה של חוות בקר שהולכת ומוקמת בשנתיים האחרונות על אלפי דונם שנמצאים ממזרח להתנחלות חלמיש."


חלפו להם מספר חודשים והסתבר שבר יוסף חש פגוע מהפוסט שלנו. הוא עד כדי כך נפגע שהוא אף הגיש נגד כרם נבות תביעת דיבה וטען שפגענו בפרטיותו. הוא בעיקר התקומם על הכינוי: "מתנחל אלים". כך נכתב בכתב התביעה (סעיף 36): "הפרסום מציג את התובע כאדם אלים במיוחד.....הביטויים המכפישים נועדו לבזות, להשפיל ולעשות את התובע מטרה לשנאה לבוז וללעג בעיני הבריות, ובמטרה לפגוע בו, בעסקו ובמשלח ידו." (קישור לכתב התביעה- http://bit.ly/2OhuiRD).


כפי שכתבנו בכתב ההגנה שלנו (http://bit.ly/2YZJ1CW) צבי בר יוסף הוא אכן מתנחל אלים. הוא מתנחל אלים מכיון שיש לו ולאנשים נוספים מסוגו, גיבוי מלא מצד הרשויות להתנהל בגזענות ובאלימות. הוא אלים מכיון שהצבא העניק לו נשק. הוא אלים מכיון שהוא נתמך על ידי מעגל של אנשים אלימים. הוא אלים כי הוא פשוט יכול. הוא אלים כי האלימות שלו משתלמת. הוא אלים כי אנחנו כולנו מסבסדים את האלימות שלו.


נשוב ונעדכן כאן כאשר תחולנה התפתחויות בתיק.


bottom of page