top of page
לוגו לבן.png

וַיְהִי, אַחַר הַדְּבָרִים הָאֵלֶּה, כֶּרֶם הָיָה לְנָבוֹת הַיִּזְרְעֵאלִי, אֲשֶׁר בְּיִזְרְעֶאל--אֵצֶל הֵיכַל אַחְאָב, מֶלֶךְ שֹׁמְרוֹן"            מלכים א' פרק כא"

חיפוש

פינוי "נחלת חן"

בישראל אכולת הגזענות והלאומנות מודל 2023 - שבה אנשים כמו סמוטריץ ובן גביר, מחזיקים ראש ממשלה מושחת בביצים - פינוי של כמה מאות עצים שנטעו על קרקעות פרטיות שנשדדו מבעליהן הפלסטינים, הוא עילה ל"משבר קואליציוני". נתניהו וחבריו המושחתים יכולים למחות את הזיעה הקרה ולהרגיע, שותפיו הקואליציונים הגזענים, לא יפילו את הממשלה הזו כל כך מהר. אין ולא תהיה להם בעתיד הנראה לעין, ממשלה מושחתת, גזענית ואלימה יותר מזו.

כדי להבין את "המהומה" שמרחשת עכשיו על אדמות הכפר ג'לוד, שמתנחלים מאזור שילה בזזו, אנו מעלים כאן שוב את הפוסט שאותו פרסמנו כאן ביוני 2020 (https://bit.ly/3XrpAyI), בו תארנו כיצד אותה חלקה "נרכשה" על פי הנטען על ידי אדם בשם חן בן אליהו, מחברה בשם "זמרת ארצנו" שבמקרה נמחקה מרשם החברות 4 וחצי שנים קודם לכן.

אגב, החלקה היתה אמורה להיות מפונה לפני קרוב לשנה וחצי עד ה-1.10.2021, אבל פינוייה נדחה, לאחר שהוא התחייב בכתב בפני בג"ץ, (בתאריך ה-2.9.2021) לפנותה לכל המאוחר עד ה-1.2.2023. כך הוא כתב: "בכל מקרה... אשלים את פינוי שטח הכרם במלואו, לא יאוחר מיום 1.2.2023". לכתב ההתחייבות של בן אליהו שהתפרסם בידיעה באתר מעריב - http://bit.ly/3XyVtFJ

ומה קרה ב-1.2.2023? כלום. בן אליהו פשוט הפר את התחייבותו הכתובה והחתומה בכתב ידו שנמסרה לבג"ץ. למה לא? הוא בונה על כך שבקרוב בכל מקרה לא יהיה בג"ץ. לאחר השלמת "הרפורמה המשפטית" המושחתת, טיפוסים מהסוג של בן אליהו, יוכלו להרגיש כאן עוד יותר בעלי הבית ממה שהם כבר מרגישים כיום. הנה עוד סיבה מצויינת להילחם על כך שהיא לא תעבור.


bottom of page