top of page
לוגו לבן.png

וַיְהִי, אַחַר הַדְּבָרִים הָאֵלֶּה, כֶּרֶם הָיָה לְנָבוֹת הַיִּזְרְעֵאלִי, אֲשֶׁר בְּיִזְרְעֶאל--אֵצֶל הֵיכַל אַחְאָב, מֶלֶךְ שֹׁמְרוֹן"            מלכים א' פרק כא"

חיפוש

המתנחלים מקדמים בברכה את חטיבת יהודה

"המועצה מברכת את חטיבת יהודה על הגברת הפעילות והחזרה לאימונים בשטחי האש לאחר שנים ללא שימוש בהם, זו אחת הדרכים להגברת המשילות אחיזה במרחב הפתוח והשלטת חוק וסדר".

במילים הללו נחתמה ההודעה שכותרתה היתה "עדכון תרגיל בטחוני", ששלחה דוברות

מועצה אזורית הר חברון לתושבי ההתנחלויות בדרום הגדה המערבית, ב-1 לפברואר. מדובר בתרגיל צבאי שהחל ביום רביעי (3.2) בבוקר, בו השתתפו מאות חיילים ועשרות כלים כבדים. התרגיל היה אמור להתקיים בשטחים עליהם הצבא הכריז שטחי אש בסוף שנת 1971, ממזרח לעיירה יטא, שטחי אש 918 ו 917.


אלא שרוב שטחי האש הללו, כפי שהסברנו בפרוט בדו"ח "גן נעול" שפרסמנו בשנת 2015 (http://bit.ly/2L9l6xA), הם מזה עשרות שנים "שטחי אש" פיקטיביים, שאין בהם או כמעט שאין בהם אימונים. מה כן יש בהם? הרבה מאוד שטח וכמה אלפי פלסטינים שחיים בהם מזה דורות. וזה מה שמעצבן את המועצה האזורית של מתנחלי הר חברון. כי את הפלסטינים צריכים לגרש ואת השטח צריך לקחת.


כפי שהודעת מועצה אזורית הר חברון מלמדת, בניגוד לרוב האנשים שקוראים את הדוחות שלנו, המתנחלים ממש לא צריכים לקרוא אותם כדי לדעת מה קורה בשטח. הם יודעים בדיוק מה קורה ומבחינתם הצבא צריך להתאמן במקום כדי לגרש את הפלסטינים. "הגברת המשילות אחיזה במרחב הפתוח והשלטת חוק וסדר", קוראים לזה שם.




bottom of page