top of page
לוגו לבן.png

וַיְהִי, אַחַר הַדְּבָרִים הָאֵלֶּה, כֶּרֶם הָיָה לְנָבוֹת הַיִּזְרְעֵאלִי, אֲשֶׁר בְּיִזְרְעֶאל--אֵצֶל הֵיכַל אַחְאָב, מֶלֶךְ שֹׁמְרוֹן"            מלכים א' פרק כא"

חיפוש

"ראיון בלעדי" עם דרור אטקס




לאחרונה התפרסם בערוץ 20 כי דרור אטקס העובד כחוקר בארגון 'כרם נבות' מתגורר על אדמות כפר פלסטיני שתושביו גורשו בשנת 48. בהמשך לפרסום סנסציוני זה, אנו מעלים ראיון המשך בלעדי שקיים העיתונאי והפובלציסט ראם גס"ל עם אטקס שבו הוא נחשף במלוא צביעותו. ---------------------- גס"ל : אז מה אטקס, השחילו אותך הפעם. אה? אטקס: השחילו? אין לי מושג על מה אתה מדבר!

גס"ל: אל תתמם אטקס, עכשיו כולם יודעים שאתה גר על אדמות שפלסטינים גורשו מהם. אטקס: אני אזרח שומר חוק. אפילו עברתי וועדת קבלה וצלבו אותי שם כי רצו להיות בטוחים שאני לא חרדי ולא ערבי בתחפושת של אשכנזי פריבילגי.

גס"ל: וועדת קבלה אה יא סנוב? כבר לא נאה לך לגור עם כל עם ישראל. וחוץ מזה למה מה היה שם קודם? אטקס: לא יודע אבל זה שלנו ומה שהיה ב48 לא נחשב. עובדה שבתוך ישראל יש רק "ערבים ישראלים" ואין "פלסטינים". חוץ מזה בינננו, מה אתה באמת חושב שאנחנו הסמולנים נוותר על הווילות בטלביה, בקטמון ובעין הוד? תכף בטח גם תבקש שנחזיר את הדשא של גילמן לשיח' מונס.

גס"ל: דבר ראשון אל תגיד 'עין הוד'. קרא לו בשמו הערבי 'עין חוד' וחוץ מזה איפה שאתה גר היה כפר פלסטיני בית נטיף שתושביו גורשו באוקטובר 48. אטקס: וואלה? לא מאמין! תראה הוכחות.

גס"ל: משחק אותה. אה? למה של מי אתה חושב עץ הזית הגדול והעתיק ליד המינימרקט איפה שאתה עושה קניות? והנה תראה את תצלום האוויר הזה>>https://goo.gl/JZSPvy. אפשר לראות בו את הכפר. אטקס: אין מצב! מה אתה עובד עלי? אני יודע לקרוא תצ"א. זה רמת בית שמש.

גס"ל: אתם הסמולנים רואים תמיד מה שבא לכם. בשביל אנשים צבועים כמוך הבריטים שצלמו את תצלום האוויר הזה, כתבו באנגלית Beit Natif כדי שצבועים כמוך לא יוכלו לשחק אותה יפי נפש ולומר שמה שהיה שם זה בית שמש . אטקס: בריטים? אתה מביא לי הוכחה מהבריטים? אלו שהוציאו את הספר הלבן? אלו גויים אנטישמים.

גס"ל: אבל לקבל כסף מהאנטישמים האלו אין לך בעיה. אה? אטקס: צודק, אבל איך אומרים? לכסף אין ריח... גס"ל: אתה מספר לי? הכסף שלנו בערוץ 20 מגיע ממקלט מס בים הקריבי. זה כל כך רחוק מכאן שאפילו אם הייתי רוצה להריח אותו לא הייתי יכול. אטקס: ואללה? יש לכם כסף? אצלנו המצב על הפנים. יש מצב שמסדר לי גו'ב אצלכם?

גס"ל: אל תתחנף ואל תנסה לשנות נושא. אנחנו עדיין בבית נטיף. אטקס: טוב מה אתה רוצה שאני אגיד לך? אתה יודע... אם אתה חי במדינת ישראל אתה חי במקום שסביב 90% מהאדמות, היו אדמות פלסטיניות עד 1948, אז איפה אתה רוצה שאני אחיה?

גס"ל: תעבור לברלין. תודה, זמננו תם.



bottom of page